Expedierea
Expedierea produselor comandate se efectueaza pe baza comenzilor efectuate online, numai dupa discutia telefonica purtata cu unul dintre reprezentantii firmei Kampus.
Discutia telefonica vizeaza confirmarea comenzii, detalii asupra marimii, ziua si orele solicitate pentru livrare precum si detalii suplimentare asupra modelului si a calapodului, cu eventuale recomandari.
Pentru livrare rapida recomandam GLS Romania sau uneori Fan Courier Express, in functie de destinatie.
Tarife expediere
Tarife de expediere:
- Promotional: 15 lei in sistem ramburs, cu livare la usa, prin GLS Romania, pentru comenzi online, cu valori mai mari de 29 lei, pentru orice localitate din Romania. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare.
- Promotional: 15 lei in sistem ramburs, cu livare la usa, pentru comenzi online, cu valori mai mari de 29 lei, pentru cele peste 3500 localitati din lista Fan Courier. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare.
- 20 lei, prin Posta Romana, cu livrare la adresa, pentru comenzi cu valori mai mari de 29 lei, în orice localitate din țară, în 2-5 zile lucratoare. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare.
Tariful este valabil indiferent de numarul de articole comandate. In afara perioadelor de transport promotional, tariful standard pentru expediere este de 20 lei.
In functie de localitatea de livrare, puteti alege agentul de curierat:
- GLS Romania - pentru orice localitate din Romania.
Varianta recomandata pentru orice localitate din Romania.
In functie de zona in care locuiti, livrarea se face, de regula, in urmatoarea zi lucratoare, pentru comenzile confirmata pana la orele 12:00. Pentru localitati indepartate de municipiile resedinta de judet, livrarea poate dura 2 zile. Puteti solicita gratuit optiunea Flex Delivery (optiune disponibila atat prin SMS, cat si prin e-mail), care va permite verificarea/reprogramarea livrarii, atunci cand este cazul. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare. -
Fan Courier Express - pentru orice localitate din Romania din lista de peste 3.900 localitati Fan Courier sau pentru varianta de ridicare personala a coletului din sediile Fan Courier regionale.
Livrarea se face, de regula, in urmatoarea zi lucratoare, pentru comenzi confirmate pana la orele 12:00. In ziua livrarii, se recomanda sa aveti telefonul la indemana, pentru a putea fi contactat de catre agentul de curierat. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare. - Posta Romana - pentru orice localitate din Romania.
Varianta este potrivita pentru clientii care locuiesc aproape de un oficiu postal si doresc sa ridice expeditia personal, atunci cand au timp. In functie de zona in care locuiti, livrarea se face, de regula, in 3-5 zile lucratoare. In perioadele aglomerate, inainte de Craciun si Paste se inregistreaza, de regula, intarzieri in procesare/livrare.
Verificati lista de localitati deservite de Fan Courier la adresa:
https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2017/08/locatiiFAN.pdf.
Modalitati de plata
Toate modalitatile de plata sunt valabile pentru toate produsele disponibile pe site, cu valoarea totala a comenzii de minim 29 lei:
- plata prin card - in momentul plasarii comenzii; servicu oferit prin intermediul MobilPay® / Netopia Payments;
- plata ramburs, cu numerar, la curier, la momentul primirii coletului;
- plata prin ordin de plata sau online banking, pe baza de factura proforma.
- link de plata, dupa confirmarea telefonica a comenzii; serviciu oferit prin intermediul MobilPay® / Netopia Payments. Linkul de plata se va trimite doar daca se solicita telefonic, in special pentru cazurile in care apar temporar probleme cu alte modalitati de plata.
Returul - Politica de retur
Schimb colet
Varianta recomandata daca doriti alta marime/alt model. Serviciul de schimb colet este disponibil numai prin GLS Romania, astfel incat dumneavoastra platiti pentru tur-retur, o singura data, taxa de 15 lei. Pentru aceasta varianta este necesar sa ne contactati telefonic, in prealabil.
Retur efectuat de catre client
Returul se face pe cheltuiala clientului, prin curier sau Posta Romana, in termen de 30 zile de la data receptionarii produsului, indiferent de motivului returului, in conditiile in care produsul nu a fost purtat.
In cazul in care doriti ca in locul produsului returnat sa va expediem un alt produs / o alta marime, expedierea o vom face gratuit, prin acelasi curier utilizat la retur.
Retur solicitat de catre client, administrat de catre noi
Costul de returnare prin GLS Romania, in cazul in care doriti sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului este de 15 lei/colet.
Probare incaltaminte cumparata online
Recomandam sa acordati o atentie deosebita probarii incaltamintei in casa, imediat ce primiti coletul, ca si cand ati fi intr-un magazin clasic si ati proba incaltamintea inainte de cumparare!
Asigurati-va ca:
- Probati atat stangul cat si dreptul in acelasi timp.
- Legati sireturile ca si cand ar urma sa utilizati normal incaltamintea.
-
Incaltamintea nu va este prea mica sau prea mare. Daca incaltamintea va este un pic fixa, ramaneti cateva minute incaltati si vedeti daca se modeleaza dupa picioarele dumneavoastra. La modelele prevazute cu material tip stretch, asigurati-va ca nu simtiti presiune asupra picioarelor.
-
Faceti cativa pasi (pe o suprafata curata), pentru a va asigura ca incaltamintea va este confortabila. Asigurati-va ca nu exista elemente care va deranjeaza la mers sau care preseaza zona ristului/degetelor.
-
Nu in ultimul rand, priviti-va in oglinda si asigurati-va ca incaltamintea va place, ca design.
Daca, dupa probarea produsului, nu sunteti pe deplin multumit, este recomandat sa returnati produsul.
Conditii de retur
-
Din considerente de etica si de igiena personala, nu putem primi produse purtate/uzate, chiar daca au fost purtate o singura data.
-
Tineti cont ca produsele purtate/uzate se pot returna numai daca prezinta defecte de fabricatie. Pentru constatarea/repararea defectelor de fabricatie trimitem produsele in fabricile producatoare. Pentru perioada in care produsul se afla in constatare/reparatie si transport, prelungim perioada de garantie a produsului.
Recomandari pentru prima purtare/primele purtari
-
Tineti cont ca majoritatea produselor de incaltaminte din piele si in mod special, ghetele si bocancii din piele, au rigiditate sporita fata de cele fabricate din materiale textile si necesita un timp de "rodaj", mai lung sau mai scurt, in functie si de conformatia picioarelor dumneavoastra. Pentru persoanele cu diabet, recomandam a se purta in mod special incaltamintea din materiale textile, impreuna cu sosete special proiectate si fabricate pentru aceasta afectiune.
-
In aceasta perioada de "rodaj", purtati perioade scurte produsul si utilizati alternativ alte perechi de incaltaminte.
-
Nu parcurgeti niciodata un drum lung cu o pereche de incaltaminte pe care o incaltati prima data in acea zi!
Adresa de retur
-
Retururile efectuate prin curier rapid se vor face pe adresa punctului de lucru Kampus: Bd. Basarabia, Nr. 256, Incinta Faur S.A., Cladirea Tehnica "Integral Proiect", Parter, Cam. 16A, Sector 3, Bucuresti, Cod Postal 030352.
-
Retururile efectuate prin Posta Romana se vor face pe adresa casutei postale Kampus: OP 83, CP 23, Calea Giulesti, Nr. 6-8, Sector 6, Bucuresti, Cod Postal 062610.
Comenzi din alte tari / expediere in alte tari
Comenzile se pot face si din alte tari, insa livrarile se fac, de regula, numai in Romania. In functie de gama de produse din care face parte modelul dorit, pentru orice alta tara, va rugam sa ne contactati, de preferinta prin e-mail sau telefonic. Datele de contact: aici.
Va multumim!
Echipa Kampus.ro